BIZIM TOPTAN, 2012 YILINI ORTALAMA YUZDE 14`LUK CIRO ARTISI ILE KAPATTI - BASIN ACIKLAMASI

07.03.2013 Perşembe 08:57
KONUYA ILISKIN OLARAK YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

`TURKIYE CAPINDA 137 MAGAZASI ILE EN YAYGIN ORGANIZE TOPTAN SATIS ZINCIRI OLAN
BIZIM TOPTAN, 2012 YILINI % 14 BUYUME ILE KAPATTI. 2011 YILINDA 1 MILYAR 733
MILYAR LIRA CIRO ELDE EDEN BIZIM TOPTAN, BU YIL CIROSUNU 1 MILYAR 974 MILYON
LIRAYA CIKARDI. SIRKETIN YILLIK BRUT KARI 170,8 MILYON LIRA, FAALIYET KARI 57,8
MILYON LIRA, NET DONEM KARI ISE 26,1 MILYON LIRA OLARAK GERCEKLESTI.

GECTIGIMIZ YIL 63 ILDE 137 MAGAZAYA ULASAN BIZIM TOPTAN, TURKIYE`NIN EN YAYGIN
TOPTAN SATIS ZINCIRI OLMA OZELLIGINI DE KORUDU. SIRKETIN ESAS BUYUMESI, ANA
KATEGORISI OLAN HIZLI TUKETIM URUNLERINDE YASANDI. YILLIK BAZDA ORTALAMA %
14`LIK CIRO ARTISI GOSTEREN BIZIM TOPTAN`IN ANA KATEGORI SATISLARINDAKI YILLIK
BUYUMESI ISE % 16 OLARAK GERCEKLESTI. BIZIM TOPTAN GENEL MUDURU RECEP OZALP,
SIRKETIN ORGANIZE TOPTAN SATIS SEKTORUNDE BASARISINI ISPAT ETMIS KENDINE OZGU
BIR MODELLE CALISTIGINI BELIRTEREK, SUNLARI SOYLEDI:

EKONOMIDEKI GORECELI
YAVASLAMAYA RAGMEN BIZIM TOPTAN, 2012 YILINI HIZLI TUKETIM URUNLERI SEKTOR
BUYUMESININ UZERINDE BIR PERFORMANSLA KAPATTI. 2012 YILINDA 15 YENI MAGAZA
ACTIK, 7 MAGAZAMIZIN YERINI
DEGISTIREREK PERFORMANSLARINI ARTTIRMAYI HEDEFLEDIK, 12 MAGAZAYI DA HORECA
(HOTEL-RESTORAN-KAFETERYA) FORMATINA DONUSTURDUK. BOYLECE 2012 YILININ
BASLANGICINDA BELIRLEDIGIMIZ HEDEFE YAKIN BIR PERFORMANSA YILI KAPATMIS OLDUK.
TOPLAM SATISLARIMIZ VE OZELLIKLE ANA KATEGORI SATISLARIMIZDA TATMIN EDICI BIR
BASARI SAGLADIK.
2012 YILINDA UYGULAMAYA BASLADIGIMIZ HORECA PROJESI
SONUCUNDA DEGISEN MUSTERI VE URUN KARMASI SAYESINDE, BRUT KAR MARJIMIZDA ONEMLI
BIR ARTIS GOZLEDIK. HORECA & KURUMSAL SEGMENTINDE UYGULAMAYA KOYDUGUMUZ
PROJELER OLUMLU SONUCLAR VEREREK BU SEGMENTTE DAHA GUCLU PENETRASYONA
ULASMAMIZA IMKAN SAGLADI.
AKTIF MUSTERI SAYISINI %46 ORANINDA ARTIRARAK
333 BINE ULASTIRAN SIRKETIMIZ, HORECA VE KURUMSAL SIRKET SEGMENTLERININ TOPLAM
SATISLARDAKI PAYINI DA %16`DAN %22`YE YUKSELTEREK HIZLI BIR ILERLEME KAYDETTI.
HORECA PROJEMIZIN ILK SENESI OLMASI SEBEBIYLE, 2012 YILINDA FAALIYET
GIDERLERIMIZDE DE BIR ARTIS GOZLEDIK. HORECA KONUSUNDA HER GECEN GUN DENEYIM
KAZANIYOR VE GELECEK DONEMLERDE BU DENEYIMIMIZI YUKSEK KAZANCA CEVIRMEYI
HEDEFLIYORUZ.
2013 YILINDA, 2012 YILINA GORE DAHA YUKSEK IC TALEP VE
TUKETIM BEKLIYORUZ. AYRICA, IS MODELIMIZIN GELECEK DONEMDE YENI ACILAN
MAGAZALARIMIZLA BIRLIKTE, OZELLIKLE ANA KATEGORILERDE GUCLU SATIS GELIRI
URETMESINI ONGORUYORUZ. MEVCUT MAGAZA BUYUMEMIZ, GUCLU YENI MAGAZA ETKISIYLE
DESTEKLENECEKTIR.
GECTIGIMIZ YILIN SON CEYREGINDE ACILAN 9 MAGAZANIN
KATKISINI DA BU SENE DAHA NET BIR SEKILDE GOZLEMLEYECEGIZ. BU YIL DA GECEN YIL
OLDUGU GIBI 15 YENI MAGAZA ACMAYI PLANLADIK. ILK IKI AY ICINDE YAPTIGIMIZ
KONTRATLAR, MAGAZA ACMA KONUSUNDA HEDEFI DE ASABILECEGIMIZ SINYALINI VERIYOR.
AYRICA, BELIRLI MAGAZALARIMIZI HORECA FORMATINA DONUSTURMEYE DE DEVAM EDECEGIZ. `

-MATRIKS-
En Çok Okunan Haberler