BIZIM TOPTAN, 2013 YILININ ILK CEYREGINI % 17.1 BUYUME VE 503 MILYON LIRALIK CIRO ILE KAPATTI - BASIN ACIKLAMASI

03.05.2013 Cuma 14:38
KONUYA ILISKIN OLARAK YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

` YEDI BOLGEYE YAYILMIS 140 MAGAZASI ILE TURKIYE`NIN EN YAYGIN TOPTAN SATIS
ZINCIRI OLAN BIZIM TOPTAN, 2013 YILI OCAK-MART DONEMINDE NET SATISLARINI 503
MILYON LIRAYA CIKARDI. SATISLARINI BIR ONCEKI YILIN AYNI DONEMINE GORE YUZDE
17.1 ORANINDA ARTIRAN BIZIM TOPTAN`IN ANA KATEGORI SATISLARI ISE YUZDE 23.3%
ORANINDA ARTIS GOSTERDI. SIRKET NET DONEM KARINI ISE %30 ARTTIRARAK 9.1 MILYON
LIRAYA ULASTIRDI.
YILDIZ HOLDING CATISI ALTINDA FAALIYET GOSTEREN BIZIM
TOPTAN, 2013 YILI OCAK-MART DONEMINDE %17.1 BUYUYEREK CIROSUNU 503 MILYON
LIRAYA ULASTIRDI. SIRKETIN KAMUOYU AYDINLATMA PLATFORMU`NDA (KAP) ACIKLADIGI
BILANCOSUNA GORE MAGAZA SAYISINI 124`TEN 140`A CIKARAN BIZIM TOPTAN, ANA
KATEGORI SATISLARINI %23.3 ORANINDA ARTTIRMA BASARISINI GOSTERDI.
BIZIM
TOPTAN`IN, YILIN ILK UC AYINDA SEKTOR ORTALAMASININ UZERINDE BIR PERFORMANS
GOSTERDIGINI BELIRTEN GENEL MUDUR RECEP OZALP, SUNLARI SOYLEDI: `BUYUME HIZI
YAVASLAYAN EKONOMIYE VE HIZLI TUKETIM URUNLERI SEKTORUNDEKI MUTEVAZI TALEBE
RAGMEN BIZIM TOPTAN, 2013 YILININ ILK CEYREGINI SEKTOR ORTALAMASININ UZERINDE
BIR PERFORMANSLA KAPATTI. PIYASA VERILERINE GORE, 2013 YILININ ILK CEYREGINDE
SIGARA DISI HIZLI TUKETIM URUNLERI SEKTORU BUYUMESI %11,6 OLARAK GERCEKLESTI.
BUNA KARSIN, BIZIM TOPTAN`IN HEM ANA KATEGORI TOPLAM SATIS BUYUMESI HEM DE ANA
KATEGORI MEVCUT MAGAZA SATIS BUYUMESI(LFL) SIRASIYLA %23,3`LUK VE %13,6`LIK
RAKAMLARLA, SEKTOR ORTALAMASININ UZERINDE GERCEKLESTI.
YILIN ILK
CEYREGINDE KARSILASTIGIMIZ PIYASA SARTLARINDA, SATISLARIMIZIN BUYUMESINE VE
PAZAR PAYIMIZIN ARTMASINA ODAKLANDIK. CESITLI ANA KATEGORI URUNLERINDE
FIYATLARA YATIRIM YAPARAK GUCLU SATIS FIRSATLARI YAKALADIK VE BU FIRSATLARI
DEGERLENDIREREK, `HIZLI TUKETIM URUNLERI` SEKTORUNDEKI REKABETCI KONUMUMUZU
GUCLENDIRMEYI VE PAZAR PAYIMIZI ARTIRMAYI HEDEFLEDIK.
HER GECEN GUN
TECRUBE KAZANDIGIMIZ HOTEL, RESTORAN VE CATERING (HORECA) KANALINDA,
EDINDIGIMIZ TECRUBENIN DE KATKISIYLA GELECEK DONEMLERDE DE BUYUMEYI
HEDEFLIYORUZ. ILK CEYREK BOYUNCA, MEVSIMSELLIK ETKISI SEBEBIYLE FAALIYET
KALDIRACINDAN TAM OLARAK YARARLANAMASAK DA OZELLIKLE HORECA ODAKLI
MAGAZALARIMIZIN, ONUMUZDEKI CEYREKLERDE SATIS ANLAMINDA DAHA FAZLA KATKI
YAPMALARINI BEKLIYORUZ.
2013 YILINDA, DAHA DENGELI BIR SEKILDE
ACACAGIMIZ YENI MAGAZALARIMIZIN DA KATKISIYLA, OZELLIKLE ANA KATEGORILERDE
GUCLU SATIS RAKAMLARINA ULASMAYI HEDEFLIYORUZ. BU YIL, BUYUMEMIZIN LOKOMOTIFI
OLAN MEVCUT MAGAZA BUYUMESINE, YENI MAGAZALARIMIZDAN GUCLU BIR KATKI GELMESINI
BEKLIYORUZ. ILK CEYREK ITIBARI ILE 4 YENI MAGAZA ACTIK, 15 YENI MAGAZA
HEDEFIMIZ DOGRULTUSUNDA ILERLIYORUZ. HATTA, BU YIL MAGAZA ACMA HEDEFLERIMIZI
GECME IHTIMALIMIZ DE YUKSEK GORUNUYOR. BUNUN YANINDA, 2013 YILINDA 5 ILA 7
MAGAZAMIZI DA HORECA FORMATINA DONUSTURECEGIZ.
GECTIGIMIZ IKI CEYREKTE
OLDUGU GIBI, 2013 YILININ ILK CEYREGINDE DE SATIS BUYUMEMIZ GELECEK ICIN
BIZLERE GUVEN TELKIN ETTI VE PIYASA KOSULLARINA RAGMEN, GUCLU IS MODELIMIZIN VE
TICARI STRATEJIMIZIN GECERLILIGINI, HEM HIZLI TUKETIM URUNLERI SEKTORUNDE HEM
DE EV DISI TUKETIM SEKTORUNDE BIR KEZ DAHA TEYIT ETTI.
2013 YILININ ILK
CEYREGINI, SEKTOR ORTALAMASININ UZERINDE BIR PERFORMANSLA KAPATMAMIZIN
ARDINDAN, SIRKET OLARAK STRATEJIMIZI BASARIYLA UYGULAYARAK, YILIN TAMAMINDA
ULASMAYI AMACLADIGIMIZ HEDEFLERIMIZE YOGUNLASMIS BULUNMAKTAYIZ.``

-MATRIKS-
En Çok Okunan Haberler