CarrefourSA, yıl sonunda balık satılan market sayısını 250?ye çıkarmayı hedefliyor [FNC-NEWS]

02.09.2022 Cuma 12:49


Organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, yaptığı yatırımlarla Türkiye?de kaliteli deniz ürünlerine, hijyenik koşullarda ve doğru fiyatlarla ulaşmayı kolaylaştırıyor. CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, özellikle av mevsiminin başlamasıyla Eylül ve Ekim aylarındaki balık satışlarının, et satışlarının önüne geçmesini beklediğini dile getiriyor.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, ?Doğrusu CarrefourSA?da? sloganıyla doğru ürünü, doğru hizmet anlayışıyla ve doğru fiyata müşterilerine sunmaya devam ediyor. Kaliteli, taze, çeşidi bol ürünlerle ve uygun fiyat politikasıyla buluşturarak balık ve deniz mahsullerine olan yatırımlarına devam eden CarrefourSA, 2022 itibarıyla 214 marketinde balık satışı gerçekleştirirken, yıl sonunda balık satılan market sayısını 250?ye çıkarmayı hedefliyor.
Marketlerden saha operasyonları ve yönetim katına kadar su ürünleri için 369 kişi istihdam eden CarrefourSA, yılda ortalama 70-80 çeşit farklı su ürününü müşterilerine sunuyor. İlkleri hayata geçirdi CarrefourSA?yı deniz ürünlerinde bu noktaya taşıyan, gerçekleştirdiği yatırımlar kadar hayata geçirdiği ilkler oldu. Türkiye?de perakende müşte
En Çok Okunan Haberler