KARDEMİR, "Türkiye B2B Pazarlama Olgunluğu Araştırması"na destek veriyor

27.06.2019 Perşembe 12:00

Türkiye’nin ilk entegre demir çelik fabrikası olan KARDEMİR,
amaçlayan “Türkiye B2B Pazarlama Olgunluğu Araştırması”na çelik
sektörünü temsilen katılım sağlayarak destek veriyor.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, ETKİ Merkezi ve akademisyen Dr.
Kutalmış Emre Ceylan’ın iş birliği ile yürütülen işletmeden işletmeye
(B2B) mal veya hizmet sunan şirketlerin pazarlama kabiliyetlerinin
tespit edilerek bir endeks haline getirilmesini amaçlayan “Türkiye B2B
Pazarlama Olgunluğu Araştırması”na çelik sektörünü temsilen KARDEMİR
katılım sağlayarak destek veriyor. Türkiye’de bir ilk olan çalışma
kapsamında, şirketin İstanbul ofisinde proje sorumluları Dr. Kutalmış
Emre Ceylan ve Saniye Demiray’ı ağırlayan KARDEMİR Pazarlama Müdürü
Onur Erkara tarafından, “Savunma ve otomotiv sanayisine çelik üreten,
küresel çelik tedarikçisi olma” hedefi kapsamında gerçekleştirilen
faaliyetler hakkında bilgi verildi.
Yapılan araştırma kapsamında bilgi veren Pazarlama Müdürü Onur
Erkara, “Türkiye’de ilk, dünyada ise sayılı çalışmalardan biri olan
“Türkiye B2B Pazarlama Olgunluğu Araştırması” na KARDEMİR olarak katkı
vermekten memnuniyet duyuyoruz. Sadece şirketimizin değil, ülkemizdeki
büyük, küçük B2B satış/pazarlama yapan tüm şirketlerin istifade
edebileceği bir kaynak oluşturma, bu alanda farkındalık oluşturma
çalışmalarına katkı vermemizi sağlayan ve çelik sektöründe referans
şirket olarak KARDEMİR’i seçen Dr. Kutalmış Emre Ceylan ve ekibine de
ayrıca teşekkür ediyoruz.” dedi

IHA
En Çok Okunan Haberler