Aksa Enerji, The One Awards’da “Yılın En İtibarlısı” ödülünü kazandı

18.03.2021 Perşembe 13:17

Aksa Enerji, pazarlama sektörünün en önemli organizasyonlarından
biri haline gelen The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde
enerji sektörünün en itibarlı markası seçildi.
Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen görüşmeler
sonucunda yaklaşık 50 sektörde yıl içinde itibarını en çok artıran
markaların seçildiği organizasyonda, enerji sektörünün en itibarlı
markası seçilen Aksa Enerji, sektöründe küresel bir marka olma
vizyonuna sahip bir enerji şirketi olarak başarılarına bir yenisini
daha eklemiş oldu.
17 Mart 2021 tarihinde gerçekleşen online ödül töreninde konuşan
Aksa Enerji Yatırımcı İlişkileri ve Kurumsal İletişim Müdürü Pınar
Saatçioğlu, “Böylesine zor bir yılın ardından bu ödüle layık görülmek
bizim için çok değerli. 2017 yılından bu yana küreselleşme
yolculuğumuzu tüm paydaşlarımıza aktarmaya çalışıyoruz. Covid-19
salgını, bu hikâyeyi özellikle dijital kanallara odaklanarak daha
hızlı ve daha etkin bir şekilde aktarmamızı sağladı. Bu zorlu dönemde
yatırımlarımıza hız kesmeden devam ettik. ‘Sınırları Aşan Güç’
sloganımızla bugün %100 yerli sermayeli bir şirket olarak Gana, Mali,
Madagaskar ve Özbekistan’da ülkemizi temsil ediyoruz. Bu ödülü de
başta Kurumsal İletişim ekibim olmak üzere, Afrika’dan Asya’ya
elektrik üretim santrallerimizde ve Genel Merkez’de 7/24 çalışan tüm
ekip arkadaşlarım adına alıyorum” dedi.
The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde araştırmanın
temelini oluşturan, “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” yüz yüze
anket yöntemiyle gerçekleştirilirken, çalışmanın modeli “Genel Başarı”
ve “Yıl Performansı” olmak üzere iki aşamadan oluşuyor. Genel başarı
değeri “Marka Bilinirliği”, “Yakından Tanıma Skoru”, “Güven Skoru”,
“Farklılık Skoru”, “Tavsiye Skoru’’, “Ticari Faaliyetlerini Destekleme
Skoru’’, “Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni Skoru’’, “İletişim
ve Reklam Çalışmaları Beğeni Skoru” ve “Genel Beğeni Skoru” olmak
üzere dokuz ana kriterin itibar ve marka değeri üzerindeki etkisine
göre ağırlıklandırılmasıyla ortaya konuluyor. Çalışmanın ikinci ayağı
olan 2020 performans değerlendirilmesindeyse aynı kriterlere göre
markaların yıl içi başarıları belirleniyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler