*BAKAN URALOĞLU: 1 NİSAN'DA 12 MİLYON KULLANICIMIZ 5G KULLANMAYA BAŞLADI, BU GÜNLERDE KULLANICI SAYISI 30 MİLYONU AŞTI [FNC-NEWS]

157
03.06.2026 Çarşamba 10:38
En Çok Okunan Haberler