BASIN BÜLTENİ-Beylikdüzü Migros AVM'ye uluslararası 6 ödül verildi

26.09.2017 Salı 18:10

Gerçekleştirdiği etkinliklerle adından sıkça söz ettiren
Beylikdüzü Migros AVM, geçtiğimiz yıl düzenlediği ve çocukların şehir
hayatında tarım deneyimi yaşadığı Komşuköy projesi ile uluslararası
saygın kuruluşlardan 6 farklı kategoride ödüle layık görüldü.
Bu yıl 20. yılını kutlayan Beylikdüzü Migros AVM tarafından
geçtiğimiz yaz ayları boyunca gerçekleştirilen Komşuköy projesi,
Türkiye'den sonra uluslararası arenada da büyük ses getirdi.
Türkiye'de bir ilke imza atarak minik ziyaretçilerine ve velilerine,
şehir sınırları içinde tarım deneyimi yaşatan Komşuköy projesi, 6
farklı kategoride adını dünyanın en iyileri arasına yazdırmayı başardı.
Çocukların doğayla olan iletişimlerini artırmayı ve üretim
alışkanlıklarını geliştirmeyi hedefleyen Komşuköy Projesi'nde
Beylikdüzü Migros AVM içerisinde kurulan etkinlik alanında çocuklar
tereyağı ve yoğurt yapmayı, meyve sebze üretimini deneyimleme fırsatı
buldu.
ABD merkezli Uluslararası Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri
Derneği (AMCP) tarafından gerçekleştirilen Hermes Creative Awards'tan
4 farklı kategoride ödül alan Komşuköy projesi, iş dünyasının Oscar'ı
olarak nitelendirilen Stevie Awards'tan ise 2 farklı kategoride ödül
kazandı.

Dünyanın dört bir yanından projeler yarıştı

Beylikdüzü Migros AVM'nin Komşuköy projesi, 194 kategoride
dünyanın dört bir yanından çeşitli proje ve etkinliklerin katıldığı
Hermes Creative Awards'ta, İletişim / Pazarlama Kampanyası, Sosyal
Medya Kampanyası, Ziyaretçi Deneyimi kategorilerinde 3 altın ve
Kurumsal Sosyal Sorumluluk kategorilerinde ise platin ödülün sahibi
oldu.
Yüzlerce çocuğun hem eğlendiren hem de benzersiz bir tecrübe
yaşatan Komşuköy projesi, Steve Awards'ta ise Yılın Genç Kitle
Pazarlama Kampanyası ve Yılın İletişim ve Halkla İlişkiler Kampanyası
kategorilerinde altın ve gümüş ödüllerine layık görüldü.

Satışlardan elde edilen gelir LÖSEV'e bağışlandı

Beylikdüzü Migros AVM, online tarım platformu Komşuköy işbirliği
ile gerçekleştirilen projedeki etkinliklerde, çocuklar kendileri için
hazırlanan özel alanda tarım ürünleri yetiştirdi. Anne, baba ve
çocukları dünyada giderek yaygınlaşan kentsel tarım ile tanıştıran ve
sosyal medya çalışmaları ile 450 bin kişiye erişilen Komşuköy
projesinde, çocukların yetiştirdiği ürünlerin satışından 1292 TL gelir
elde edildi ve tüm gelir LöSEV'e bağışlandı.


Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler