BASIN BÜLTENİ-Garanti yeni uygulamasıyla bankayı müşterisinin ayağına götürüyor

11.01.2017 Çarşamba 13:15

Teknolojisi ve yenilikçi ürün yaklaşımıyla müşterilerinin hayatını
kolaylaştıran Garanti Bankası, hayata geçirdiği yeni uygulamayla,
birçok farklı bankacılık hizmetini müşterisinin ayağına götürüyor.
Garanti Bankası çalışanları, KOBİ ve esnafa yönelik geliştirilen yeni
uygulamayla, müşterilerinin işletmelerinde ziyaret ederek, ellerindeki
tablet üzerinden birçok ihtiyacını yerinde karşılıyor, “Uzman
Danışman” hizmetiyle KOBİ’lerin ihtiyaç duydukları ürün ve hizmetlerle
ilgili konunun uzmanlarıyla canlı olarak görüşmelerini sağlıyor.
Müşteriler bu sayede işlemlerini şubeye gitmeden, bulundukları yerden
çok hızlı bir şekilde yaparak zamandan tasarruf ederken, ileri
seviyede teknik bilgi gerektiren konularda doğrudan uzmanıyla
görüşerek, kendilerine özel danışmanlık hizmeti almanın ayrıcalığını
yaşıyor.
Garanti’nin yerinde bankacılık uygulamasıyla, KOBİ Müşteri
İlişkileri Yöneticileri ve KOBİ Müşteri Yöneticileri, ziyaret anında
şubeye ihtiyaç duymadan müşterilerinin bilgilerine ulaşarak, kredi
detaylarını, mevduat bilgilerini, KKB risk sorgulamasını, hesap
hareketlerini, tahsildeki çek bilgisini görebiliyor, üye işyeriyle
ilgili detaylı bilgi alıp, yazarkasa POS başvurusu yapabiliyor. Diğer
taraftan müşterinin kredi talebi olursa, ziyaret esnasında ödeme planı
seçenekleri oluşturup sunabiliyor, başvuru için gereken eksik evraklar
varsa bilgi veriyor, kimlik ve bankacılık hizmet sözleşmesi taraması
yaparak anında başvuruya ekleyebiliyor. Ayrıca uygulamanın en önemli
ve değer yaratan tarafı olarak, müşterilerin detaylı bilgiye ihtiyaç
duydukları ürün ve hizmetlerle ilgili, tablet üzerinden canlı bağlantı
kurup “Uzman Danışman”larla görüntülü görüşmelerini sağlıyor. KOBİ’ler
bu sayede, bireysel emeklilik sistemi (BES), kentsel dönüşüm finansman
modelleri, dış ticaret, bono/tahvil, Eurobond ve piyasa
bilgilendirmesi, VIOP, hisse senedi, FX ve opsiyon/fon ile üye işyeri
işlemleri, POS ve yazarkasa POS konularında uzmanlardan görüş alarak
iş süreçlerine değer katan önemli bir hizmetten faydalanıyor.
Müşterilerin “Uzman Danışman” hizmetinden faydalanabilmesi için, bilgi
almak istedikleri ürün/hizmet ve tarihiyle ilgili müşteri
temsilcisiyle görüşüp, randevu almaları yeterli oluyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler