BASIN BÜLTENİ-‘İletişim Konuşmaları’ konferans serisinin ikincisi Vestel Tüketici Elektroniği Grup Pazarlama Müdürü Osman Badur’un katılımıyla gerçekleştirildi

20.03.2017 Pazartesi 13:15


İstanbul Şehir Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen
‘İletişim Konuşmaları’ konferans serisinin ikincisi Vestel Tüketici
Elektroniği Grup Pazarlama Müdürü Osman Badur’un katılımıyla
gerçekleştirildi. Badur, öğrencilere Vestel’in ulusaldan globale
uzanan hikayesini ve sektör trendlerini anlatırken, pazarlama
sektöründe bir kariyer için tavsiyeler de verdi.
İstanbul Şehir Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından
düzenlenen ‘İletişim Konuşmaları’ konferans serisinin ikinci konuğu
Vestel Tüketici Elektroniği Grup Pazarlama Müdürü Osman Badur oldu.
Badur’un Vestel’in ‘Ulusal Marka’dan ‘Global Başarı’ya uzanan
hikayesini anlattığı konferans öğrencilerden yoğun ilgi gördü.
“Ulusal Marka / Global Başarı” başlıklı bir sunum gerçekleştiren
Osman Badur, öğrencilere 21. yüzyılda pazarlama sektörünün trendlerini
ve teknolojik gelişmelerin pazarlama sektörünü ne yönde etkilediğini
anlattı.
Vestel'in son üç yılda satış ve marka imajına yönelik yürüttüğü
kampanyalardan örnekler veren Badur, dünyanın en büyük ve gelişmiş
fabrikaları arasında gösterilen Vestel Manisa City’de çekilen
#GururlaYerli kampanyası hakkında bilgi verdi. “Türkiye
Vestelleniyor”, “Türkiye’nin Renkleri” ve özel günler için hazırlanan
kampanyalarını ve bu kampanyaların hazırlanma süreçlerini anlatan
Badur, bunların sonucunda 2016 sonunda Vestel’in televizyonda Avrupa
pazarında (OEM olarak) ikinci, Türkiye’de birinci sıraya yükseldiğine,
beyaz eşya pazarında ise Türkiye’deki pazar paylarının yüzde 15'e
ulaştığına dikkat çekti.
Pazarlama sektöründe kariyer hedefleyen öğrencilere tavsiyeler de
bulunan Badur, “Bir balığın ortalama hafızası dokuz saniye. Bugün bir
tüketicinin bir ürün reklamına odaklanabildiği süre ise sekiz saniye.
Yani tüketiciye ulaşabilmek için sadece sekiz saniyeniz var. Bu 8
saniye içinde tüketiciyi yakalayabilmek için yaratıcı, sürdürülebilir,
gündemi yakalayan, güçlü ve kaliteli içerik üretmeniz, içgörüleri
dinlemeniz, tüketicinin duygularına dokunabilmeniz ve ezber bozmanız
gerekiyor. Tıpkı pazarlama sektöründe olduğu gibi bu sektörde kariyer
planlayan gençlerin de kendilerinde bu nitelikleri geliştirmeleri
büyük önem taşıyor” dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey

En Çok Okunan Haberler