BASIN BÜLTENİ-Migros 10 Bin 'İyi Gelecek Elçisi' ile aile bütçesine katkıda bulunuyor

11.01.2017 Çarşamba 13:15

Müşterilerinin aile bütçesine çok yönlü katkıda bulunan Migros,
kadınlara yönelik tasarladığı online iletişim platformu, ‘İyi Gelecek
Elçileri’ projesinde fikirleri ile ilham veren kadınları bir araya
getiriyor. ‘iyigelecekelcileri.migros.com.tr’ adresine girerek Money
Club Kart numaralarıyla üye olan kadınlar kolayca ‘İyi Gelecek Elçisi’
olurken, verilen hedefleri gerçekleştirerek de puan kazanıyor.
Biriktirdikleri puanları ödül kataloğunda harcayabiliyor ya da Money’e
dönüştürerek Migros alışverişlerinde kullanabiliyor. Bugüne kadar 10
bin üyeyi bulan elçiler 200 bin sihirli puan kazandı.
Migros, fikirleriyle ilham veren kadınları ‘İyi Gelecek Elçileri’
platformunda buluşturdu. Online iletişim platformu olarak tasarlanan
İyi Gelecek Elçileri’nde, Migros’un sıkı takipçisi kadınlar bir araya
gelerek aile bütçesine farklı bir yoldan katkıda bulunmayı hedefliyor.
Migros alışveriş konusunda uzmanlaşmış, evin ve aile üyelerinin tüm
ihtiyaçlarını takip eden kadınları keşfetmek, fikirlerini paylaşmak ve
kazanmak için İyi Gelecek Elçileri platformuna davet ediyor.

Hedeflerini tutturdukça Sihirli Puan kazanıyorlar

Migros Money Club üyesi her kadının
‘iyigelecekelcileri.migros.com.tr’ web sitesine üye olarak
katılabildiği platform, kadınlara hem eğlenme hem de ilham verici
fikir ve görüşlerini paylaşarak kazanma şansını bir arada sunuyor.
Platforma üye olan kadınlar pek çok farklı konuda kendilerine
verilen anket doldurmak, günün sorusunu cevaplamak, Migroskop’taki
kampanyaları paylaşmak, günün videosunu izlemek veya sosyal medyada
paylaşım veya yorum yapmak gibi hedefleri yerine getirerek Sihirli
Puan kazanma şansına sahip oluyor. Sihirli puan kazanan üyeler bu
puanları Money’e dönüştürerek Migros mağazalarındaki alışverişlerinde
kullanabiliyor veya ödül kataloğunda sunulan fırsatlardan seçim
yapabiliyorlar. Özellikle oyuncak, et ve kozmetik ürünlerinde indirim
fırsatlarının bulunduğu ödül kataloğunun kategorileri de yine
elçilerin tercih ettiği ürünlerden oluşturuluyor.
Hayata geçmesinden bu yana 2 ay gibi kısa bir süre geçmesine
rağmen 10 bin üyenin üzerine çıkan İyi Gelecek Elçileri platformunda,
üyelerin hayata geçirdiği hedef sayısı ise 100 bini buldu. Hedeflerini
gerçekleştirerek bugüne kadar 230 bin sihirli puan kazanmayı başaran
‘İyi Gelecek Elçilerinin’ hedeflerine başlayıp bitirme oranı ise %100.
Platform kapsamında istedikleri konularda forumlar başlıkları
oluşturarak fikirlerini paylaşabilen elçilerin şimdiye kadarki en
fazla ele aldıkları konular “güzellik, bakım, beslenme, sanal
alışveriş, tatil ve kitap önerileri’ oldu.
Üyeleri tarafından beğeni toplayan “İyi Gelecek Elçileri”
Migros’un 2017’de müşterileri ile sürekli iletişimde olmak üzere
kullanacağı kuvvetli bir iletişim kanalı olacak.


Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler