BASIN BÜLTENİ-Ülker bu yıl da ‘iyi yaşam markası’ seçildi

05.04.2019 Cuma 13:17

Atıştırmalık gıda sektöründe Türkiye’nin öncü ve lider markası
Ülker, Nielsen ve Sustainable Brands Istanbul işbirliğiyle
gerçekleştirilen “İyi Yaşam Araştırması”nda, üst üste ikinci kez iyi
yaşama ulaştıran gıda markası seçildi.
Ülker tüketicilerin yaşam tarzına, tüketim alışkanlıklarına, iyi
yaşamı yeniden tanımlayan ve şekillendiren değerlerine odaklanan “Good
Life/İyi Yaşam Araştırması”na göre, gıda sektöründe üst üste ikinci
kez “iyi yaşam markası” seçildi.
Araştırma şirketi Nielsen ve Sustainable Brands Istanbul
işbirliğiyle gerçekleştirilen araştırmada tüketiciler için iyi bir
yaşamın ne anlama geldiğini tespit edip, yaşamlarındaki bu yeni
hedeflere ulaşma sürecinde markaların kendilerine nasıl destek
verdiğiyle ilgili düşünceleri ortaya konuyor.

“TÜKETİCİLERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ”

Sustainable Brands Istanbul etkinliği kapsamında düzenlenen ödül
töreninde konuşan Ülker Pazarlama Lideri Aslı Özen Turhan, Ülker’in
tüketicisiyle uzun soluklu, güçlü duygusal bağa dayanan bir ilişkisi
olduğunu dile getirdi. Turhan sözlerini şöyle sürdürdü:
“Tüketicilerimiz, Ülker’i çocukluklarının bir parçası olarak görüyor.
Ürünlerimizin kalitesi, değişmeyen lezzeti, güvenilir olması,
yenilikçilik anlayışı, müşteri memnuniyeti, geniş ürün yelpazesi ve
ait olduğu topluma karşı duyduğumuz sorumluluk, tüketicimizin gözünde
bizi en sevilen marka yapıyor. Hem ürün geliştirme sürecinde hem de
ürünün rafa çıkmasından sonra tüketicilerden alınan geri bildirimleri
yakından takip ediyor ve öğrendiklerimizle markalarımıza değer katmaya
devam ediyoruz. Bu ödülü üst üste ikinci kez kazanmanın mutluluğunu
yaşıyor, tüketicilerimize çok teşekkür ediyoruz, onları mutlu etmek,
iyi yaşama ulaştıran marka olmaya devam etmek için çalışmalarımızı
kararlılıkla sürdüreceğiz.”

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler