BASIN BÜLTENİ-Vestel Çağrı Merkezi, En İyi Self Servis Teknolojisi kategorisinde bronz madalyanın sahibi oldu

10.01.2017 Salı 13:15

Vestel Çağrı Merkezi, Türkiye'nin en büyük bulut tabanlı çağrı
merkezi sağlayıcı şirketi AloTech'in altyapısını kullandığı Self
Servis Projesi ile ABD'de gerçekleştirilen Contact Center World
organizasyonunda En İyi Self Servis Teknolojisi kategorisinde bronz
madalyanın sahibi oldu.
AloTech bulut çözümleri ile hayata geçirilen Self Servis Projesi,
Vestel çağrı merkezini arayan müşterilerin sesli komutlarla montaj
kaydı oluşturmalarına olanak tanıyor. Çağrı merkezine ulaşan
müşteriler kendilerini karşılayan sesli yanıt sistemine il, ilçe ve
ürün bilgisini konuşarak bildirebiliyor. Konuşma Tanıma teknolojisi
ile algılanan bu bilgiler müşteri teyidi için Konuşma Sentezi
teknolojisi ile seslendiriliyor. Böylece, müşterilerin belirtmiş
olduğu bilgiler doğrultusunda montaj talepleri kaydedilmiş oluyor.
Self Servis Projesi, Vestel müşterilerinin menüler arasında
tuşlama ile geçiş yapmak ve müşteri temsilcisine bağlanmak zorunda
kalmadan sesli komutlarla işlem gerçekleştirmelerini sağlıyor. Proje
sunduğu hız, işlem kolaylığı ve otomasyon ile müşteri memnuniyetini ve
operasyonel verimliliği artırıyor.
Proje ile ilgili olarak konuşan Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu
Başkanı Turan Erdoğan, “Vestel olarak üretimdeki kalitenin yanı sıra
kusursuz bir müşteri deneyimi yaratmayı hedefliyoruz. Müşterilerimizin
zamanının ne kadar değerli olduğunun farkındayız. AloTech ile hayata
geçirdiğimiz Self Servis Projesi'nde kullanılan ses teknolojileri
sundukları otomasyon ve kullanım kolaylığı ile verimliliğin yanı sıra
müşteri memnuniyetini de artırıyor. Vestel olarak, bugüne kadar olduğu
gibi bundan sonra da müşteri memnuniyetini her şeyin önünde tutarak
çalışmalarımıza devam edeceğiz.” dedi.
AloTech CEO'su Cenk Soyak ise konu ile ilgili yaptığı açıklamada
şunları söyledi: “AloTech olarak Vestel Çağrı Merkezi için hayata
geçirdiğimiz bu projenin, çağrı merkezi sektörünün en prestijli
ödüllerinden birini kazanmasından mutluluk duyuyoruz. Proje, maliyet
avantajıyla fark yaratan bulut çözümlerinin ses teknolojileriyle
birleştiğinde müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği
garantileyen self-servis uygulamalar sunmanın mümkün olduğunu gözler
önüne seriyor. Böylece müşteriler ile çözüm odaklı ve samimi bir
ilişki kurmak da mümkün hale geliyor.”
Çağrı merkezi sektöründeki en iyi projelerin seçildiği yarışmada
Vestel, bronz madalya kazandığı Self Servis Projesi dışında Joker
Projesi ile de altın madalyaya layık görülerek aynı yarışmadan bir de
dünya şampiyonluğu kazandı.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler