BASIN BÜLTENİ-Vestel Müşteri Hizmetleri’ne Mükemmel Müşteri Deneyimi ödülü verildi

15.03.2018 Perşembe 13:15

Vestel, tüketicilerin marka şikayetleri platformu sikayetvar.com
tarafından üç A. C. E. ‘Mükemmel Müşteri Deneyimi’ ödülüne layık
görüldü. Vestel, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da beyaz eşya,
televizyon ve cep telefonu kategorilerinde sektör birincisi oldu.
Vestel Müşteri Hizmetleri, müşteri odaklı çalışmalarını bir kez
daha ödülle taçlandırdı. Vestel, değerlendirildiği tüm kategorilerde
son 5 yıldır dünyanın en büyük şikayet platformu olan
sikayetvar.com’da ‘en çok teşekkür alan marka’ ve ‘müşteri deneyimini
en iyi yöneten marka’ seçiliyor. Geleneği bozmayan Vestel, 2017
yılında olduğu gibi bu yıl da A.C.E (Achievement in Customer
Excellence) Mükemmel Müşteri Deneyimi ödülünü aldı. Vestel Müşteri
Hizmetleri, beyaz eşya, televizyon ve cep telefonu kategorilerinde
müşteri deneyiminde sektör birincisi oldu.
2001 yılında kurulan sikayetvar.com platformu dünyanın ilk ve en
büyük şikayet platformu. 1.5 milyon üyesi bulunan platform tüketici
davranışlarını ve marka tercihlerini etkileyen önemli bir referans
sitesi. Aylık 2 milyon tekil kullanıcının satın alma yapmadan önce
başvurduğu platformda Vestel, müşterilerine satış öncesi ve sonrası
verdiği destekle platformun en başarılı markası oldu.



Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler