BASIN BÜLTENİ-Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi, uluslararası ödül aldı

07.12.2018 Cuma 13:15
şarı

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi Grup Direktörü Vedat Sencer
Sözer, müşteri deneyimini odak noktasına alan Konuşma Analizi
teknolojisi ile müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmayı
amaçladıklarını belirtirken şu değerlendirmelerde bulundu:
“Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi’nin, bankacılığın dijital
dönüşümüne liderlik eden vizyonunu Müşteri İletişim Merkezi’mize de
taşıyoruz. En ileri teknolojileri süreçlerimize entegre ederek müşteri
deneyimini sürekli olarak iyileştirmeyi hedefliyoruz.
Avrupa Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nde bizi ödüle
taşıyan yenilikçi projemizde, Müşteri İletişim Merkezi’mize gelen
aramaları analiz ettik. Bu analiz sayesinde müşterilerimizin
taleplerini öngörerek harekete geçme yeteneği kazandık. Müşterilerimiz
daha şikayet kaydı oluşturmadan sorununu çözerek, şikayet/çağrı
oranında ciddi bir iyileşme kaydettik. Bizi, müşteri içgörüsünü en iyi
toplayan ve analiz eden merkez haline getiren bu teknoloji ile
uluslararası arenada ödül almaktan dolayı gurur duyuyoruz.”



Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler