BASIN BÜLTENİ-Zorlu Enerji, çağrı merkezi üzerinden randevu sistemini hayata geçirdi

24.08.2020 Pazartesi 13:15

Zorlu Enerji, COVID-19 pandemisi sebebiyle çalışanlarının ve
müşterilerinin sağlığını korumak için iş süreçlerini geliştirmeye
devam ediyor. Bu kapsamda Müşteri Hizmet Merkezi’ne gidecek abonelerin
bekleme sürelerini azaltmak amacıyla çağrı merkezi üzerinden randevu
sistemini hayata geçirdi.
Zorlu Enerji, elektrik perakende satış faaliyetlerini üstlendiği
Eskişehir, Kütahya, Afyon, Uşak ve Bilecik illerindeki çalışanlarının
ve müşterilerinin COVID-19 salgını döneminde sağlığını koruyabilmek
amacıyla aldığı önlemleri artırmaya devam ediyor. Sağlık Bakanlığınca
önerilen tüm önlemleri Müşteri Hizmet Merkezlerinde halihazırda
uygulayan Zorlu Enerji, müşterilerine zorluenerji.com.tr online
işlemler sekmesi üzerinden de birçok işlemi gerçekleştirebilme imkanı
sağlıyor. Son olarak abonelerin Müşteri Hizmet Merkezi’ndeki bekleme
sürelerini azaltmak amacıyla 0 850 933 3 999 numaralı çağrı merkezi
üzerinden randevu talebi almaya başlayan şirket, müşterilerine hiç
beklemeden işlem yapabilme imkanı sağlıyor.

Online işlemler sekmesiyle onlarca işlemi yapılabiliniyor

Şirket müşterilerini özellikle yaşlı ve kronik rahatsızlığı
bulunanları gerçekleştirecekleri işlemler için online kanallara
yönlendiriyor. Şirketin yenilenerek kullanıcı dostu bir yapıya kavuşan
web sitesi üzerinden online olarak abonelik başvurusu, abonelik fesih
başvurusu, hatalı fatura itirazı ve müşteri bilgi güncelleme
işlemlerini gerçekleştirilebiliyor. Müşteriler evden çıkmadan e
-devlet ve çağrı merkezinden de birçok işlem gerçekleştirilebilirken,
fatura ödemelerini de internet bankacılığı üzerinden
gerçekleştirebiliyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler