Brand Finance’in araştırmasına göre “Türkiye’nin En Değerli Markası” THY oldu

15.06.2016 Çarşamba 15:53

Dünyanın en önemli uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand
Finance’in araştırmasına göre “Türkiye’nin En Değerli Markası” Türk
Hava Yolları oldu.
324 uçaklık filosu ile 240 uluslararası, 49 yurtiçi olmak üzere
dünyada 289 noktaya uçan, 5 kez “Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi”
ve 7 kez “Güney Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi” seçilen Türk Hava
Yolları, Brand Finance’in “Türkiye’nin En Değerli Markaları 2016”
listesinde ilk sırada yer aldı.
Brand Finance’in, Türk Hava Yolları’nı, Türkiye’nin en değerli
markası olarak açıklamasını değerlendiren Türk Hava Yolları Yönetim
Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, “Türk Hava Yolları olarak,
bugüne kadar sayısız ödüle lâyık görüldük. Hizmet, servis ve insan
kaynağı kalitemiz, uçak filomuz, yurtiçi ve yurtdışı uçuş noktalarımız
olmak üzere pek çok alanda Türkiye’nin markası olarak alanımızda dünya
lideriyiz. Türkiye’nin En Değeri Markası seçilmiş olmaktan dolayı
çalışanlarımız ve ülkemiz adına gurur duyuyoruz. Türkiye’nin global
markası olarak, hedeflerimize ulaşma yolunda güçlü bir motivasyon
kaynağı oldu” diye konuştu.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey

En Çok Okunan Haberler