Çoruh Elektrik ve Fırat Elektrik Çağrı Merkezi, Teleperformance Türkiye iş birliğiyle açıldı

02.12.2016 Cuma 06:33

Aksa, hizmet kalitesi standartlarını yükseltmek ve müşteri
memnuniyetini artırmak amacıyla Teleperformance Türkiye iş birliğiyle
Trabzon’da yeni çağrı merkezini hayata geçirdi. Çoruh Elektrik ve
Fırat Elektrik Çağrı Merkezleri’nin açılış töreni, Enerji ve Tabii
Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak ve İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun
katılımıyla, Teleperformance Türkiye Genel Müdürü Engin Utkan’ın ev
sahipliğinde gerçekleşti. Teleperformance Türkiye iş birliğiyle açılan
yeni çağrı merkezinde Çoruh Elektrik ve Fırat Elektrik şirketlerine
müşteri hizmeti sunulmaktadır.
Artvin, Gümüşhane, Giresun, Rize ve Trabzon illerine elektrik
dağıtımı yapan Çoruh Elektrik ile Malatya, Tunceli, Bingöl ve Elazığ
illerine elektrik dağıtımı yapan Fırat Elektrik, Teleperformance
Türkiye’nin Trabzon’da oluşturduğu 80 kişilik donanımlı ekibi ile bu
bölgelerdeki 3 milyon 500 bin müşteriye 7 gün 24 saat müşteri
çağrılarının karşılanması, fatura sorgulama, elektrik tesis sorgulama
ve kayıp-kaçak bilgilendirme alanlarında müşteri hizmetleri
sunmaktadır. Ekim ayında faaliyete geçen Aksa Trabzon Çağrı Merkezi
günlük ortalama 7.000 çağrı karşılamaktadır. İlk ayda yüksek bir
performans sağlayan merkezde ilk 20 saniyede cevaplanan çağrı oranı
%93, kabul edilen cevaplama oranı ise %98 seviyesine ulaşmıştır. Aksa
İstanbul Çağrı Merkezi’nin ardından açılan bu ikinci merkezi ile
birlikte toplam 200 kişilik deneyimli ekibi ile Aksa müşterilerine
destek sunmaya devam etmektedir.
Şirketin Aksa ile başlattığı iş birliğine ilişkin görüşlerini
paylaşan Teleperformance Türkiye Genel Müdürü Engin Utkan ise,
“Dünyanın lider çağrı merkezi Teleperformance olarak, sektördeki 36
yıllık deneyimimizle eşsiz müşteri deneyimi yaratmak üzere müşteri
temsilcilerimize özel kariyer ve profesyonel gelişim imkanları
sunuyoruz. Kariyerlerine yatırım yaptığımız genç profesyoneller,
geleceklerine tutkuyla sarılıyor ve öğrenmeye çok açıklar. Şu anda
2.000’in üzerinde çalışanlarımızla İstanbul, Uşak ve Trabzon’da
sektörü ileri taşıyan bir hizmet ağı sunuyoruz. Trabzon Çağrı
Merkezinin yapılanması ile Marmara ve Ege bölgesine ek olarak
Karadeniz bölgesinde de büyümeye devam ediyoruz. Bundan sonraki
süreçte bir yandan mevcut kadromuzun kariyerine yatırım yapmaya bir
yandan da 2017 yılı sonuna dek 1.000’in üzerinde yeni personel alımı
gerçekleştirerek kadrolarımızı güçlendirmeye devam edeceğiz. Aksa ile
gerçekleştirdiğimiz iş birliğimiz sayesinde şehrin ekonomik
kalkınmasına ivme kazandırırken, aynı zamanda bölgesel istihdamın ve
sektördeki kalifiye eleman sayısının artmasına da katkıda bulunduk”
dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler