Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM), Contact Center World Awards EMEA bölgesi finallerinde 4 ödül kazandı

05.06.2017 Pazartesi 06:23

Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM), Londra'da düzenlenen
Contact Center World Awards EMEA bölgesi finallerinden 4 ödülle döndü.
DİM, 'En İyi İşe Alım Modeli' ve 'En İyi Müşteri Deneyimi'
kategorilerinde altın madalya, 'En İyi Teknoloji İnovasyonu'
kategorisinde gümüş madalya 'En İyi Çağrı Merkezi' kategorisinde ise
bronz madalyanın sahibi oldu.
Dünyanın en büyük çağrı merkezi organizasyonu
ContactCenterWorld.com tarafından geleneksel olarak düzenlenen Dünya
Çağrı Merkezi Ödülleri'nin 22-26 Mayıs tarihleri arasında Londra'da
gerçekleştirilen EMEA Bölgesi (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi)
finallerine Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM), aldığı 4
ödülle damga vurdu.
DİM, işe alım süreçlerindeki yenilikçi bakış açısıyla 'En İyi İşe
Alım Modeli' inovatif ve kaliteli hizmet anlayışı odağında
oluşturduğu müşteri merkezli yapısını anlattığı 'En İyi Müşteri
Deneyimi' kategorilerinde birinciliği alarak, altın madalyanın sahibi
oldu.
DİM ayrıca, Yol Yardım hizmetlerindeki dijitalleşmeyi aktardığı ve
inhouse geliştirilen bir uygulama olan Diyalog uygulamasıyla 'En İyi
Teknoloji İnovasyonu' kategorisinde gümüş madalya farklılaşan tüm
süreç ve uygulamalarını paylaştığı 'En İyi Çağrı Merkezi'
kategorisinde ise bronz madalyaya layık görüldü.
Sektörün en prestijli ödül organizasyonu olarak gösterilen ve bu
yıl 12'ncisi düzenlenen finallerde 34 farklı kategoride en iyiler
belirlendi. İki etaptan oluşan organizasyonun ilk etabında tüm
kategorilerde EMEA, APAC ve Amerika bölgelerinin belirlenen
birincileri, Ekim ayında düzenlenecek organizasyonda dünya birinciliği
için yarışacaklar. İki kategoride altın madalya kazanan DİM, Ekim
ayındaki büyük finalde, APAC ve Amerika bölgelerinin kazananlarıyla
mücadele edecek.

DİM finallere dünya birincisi unvanıyla gidecek

Geçen yıl düzenlenen ve ilk kez katıldığı organizasyonda da 'En
İyi Müşteri Deneyimi' kategorisinde önce EMEA, sonra dünya birincisi
olan DİM, aynı yıl 'En İyi Çağrı Merkezi Dizaynı' kategorisinde EMEA
Bölgesi ikinciliği ve dünya üçüncülüğünü kazanmıştı.
Doğuş Otomotiv'in 2014 Kasım ayında hayata geçirdiği Değer ve İlgi
Merkezi (DİM) şirketin Türkiye genelinde distribütörlüğünü üstlendiği
markaların yol yardım ve çağrı merkezi (anket ve rezervasyon)
hizmetlerini yürütüyor. 2016 yılında 1 milyonun üzerinde çağrı
cevaplayan merkez, marka ve Yetkili Satıcılara sağladığı raporlama
özellikleriyle tüketici beklenti ve görüşlerinin anlık ve şeffaf
olarak takip edilmesini sağlıyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler