Emse, Türk Hava Yolları ve AnadoluJet'in 'check-in kiosk' üreticisi oldu

21.09.2017 Perşembe 09:02

Emse, Türk Hava Yolları ve AnadoluJet'in 'check-in kiosk'
üreticisi oldu. Sıra çağrı sistemlerinde (sıramatik) Türkiye'nin pazar
lideri olan, aynı zamanda LCD ekranlı bilgi sunum panelleri (kiosk),
elektronik mesaj panoları, hemşire çağrı sistemleri ve dijital
bilgilendirme ekranları üreten Emse, Mayıs 2016 ile Mayıs 2017
arasında yürüttüğü titiz çalışma ve başarılı testler sonucunda bu
üretimi üstlendi. Emse Genel Müdürü İsrafil Bozkurt, check-in kiosk
ürünlerinin havacılık sektöründe kullanılan ilk yerli üretim self
servis ürünü olduğunu söyledi.

18 havalimanında kullanılıyor

Check-in kioskların üretimini ve tüm alanlara teslimini 2.5 ay
içerisinde gerçekleştirdiklerini kaydeden İsrafil Bozkurt, "Check-in
kiosklarımız Sabiha Gökçen ve Esenboğa Havaalanı başta olmak üzere
Türkiye'nin değişik illerindeki 18 havalimanında yoğun şekilde
kullanılmaya başlandı. Bu tecrübemizi de sıramatik sisteminde olduğu
gibi ihracat tarafına taşımak istiyoruz" dedi. Yolcuların artık
check-in kontuarına gitmesine gerek kalmadan işlemi kendi başına
yapabildiğini vurgulayan Bozkurt, "Check-in kiosklarımızla yolcular
sıra beklemeden, hızlı bir şekilde biniş kartını bastırabiliyor" diye
konuştu.

Havalimanında bekleme süresi kısalıyor

İsrafil Bozkurt, check-in kiosklar sayesinde bagaj teslimi olmayan
yolcular için sıra bekleme derdini ortadan kaldırdıklarını belirterek
şöyle devam etti: "Bagaj teslimi olan yolcular ise check-in işlemi
sıra beklemiyorlar ve sadece bagaj teslimi için sıraya giriyorlar.
Check-in kiosklarımız yolcuların havalimanlarındaki bekleme sürelerini
kısaltırken, kontuara gitmeden biniş kartı bastırma imkanı da
sağlıyor. Bu sayede yolcular koltuk seçimlerini kendileri
yapabiliyorlar."

Yolcuya daha etkili ve verimli servis

Check-in kioskların farklı dil ve pasaport okuma seçeneklerini
destekleyerek, yolculara daha etkili ve verimli servis sağladığını
vurgulayan İsrafil Bozkurt Check-in kiosklarımız işletmeler için
personel maliyetinden tasarruf sağlıyor. Servis kalitesini artırarak,
işletmeye değer katıyor" şeklinde konuştu.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler