FORD OTOSAN MIXX AWARDS TURKIYE 2013’TE 4 ODULE LAYIK BULUNDU - BASIN ACIKLAMASI

28.02.2014 Cuma 14:31
KONUYA ILISKIN OLARAK YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

` FORD OTOSAN, DIJITAL PAZARLAMA SEKTORUNUN EN IYILERININ BELIRLENDIGI `MIXX
AWARDS TURKIYE 2013`TE KAZANDIGI DORT ODULLE, DIJITAL DUNYADAKI BASARILI
ILETISIM CALISMALARINI BIR KEZ DAHA TESCILLEDI.
FORD OTOSAN, TURKIYE’NIN
EN PRESTIJLI DIJITAL PAZARLAMA YARISMALARINDAN BIRI OLAN `MIXX AWARDS TURKIYE
2013`TE OTOMOTIV SEKTORUNUN EN COK ODUL ALAN SIRKETI OLDU. REKLAM AJANSIYLA
REKLAMVERENI BIRLIKTE ODULLENDIREREK, BENZER ORGANIZASYONLARDAN FARKLILASAN VE
BU YIL 596 BASVURUNUN YAPILDIGI YARISMADA FORD OTOSAN, DIJITAL PAZARLAMA
UYGULAMALARIYLA 4 ODUL BIRDEN KAZANDI.
PROJELERIN PERFORMANSLARIYLA
BIRLIKTE DEGERLENDIRILDIGI ORGANIZASYONDA FORD OTOSAN DIJITAL PR AJANSI TICK
TOCK BOOM TARAFINDAN HAZIRLANAN `ACEMI SPIKER` UYGULAMASI ILE SOSYAL MEDYA
APLIKASYONLARI KATEGORISINDE ALTIN MIXX ODULUNU KAZANDI. `BELKI HERKES COK IYI
FUTBOL OYNAYAMAZ AMA HERKES MAC ANLATABILIR` DUSUNCESINDEN YOLA CIKAN PROJEYE
58 GUN ICERISINDE 268 BIN KULLANICI KATILMISTI.
FORD OTOSAN’A IKINCI
ODUL, FORDIKINCIEL.COM SITESININ TANITIM CALISMALARINDAN GELDI. OGILVY&MATHER
REKLAM AJANSI TARAFINDAN HAZIRLANAN VE IKINCI EL ARAC ALIM SATIMLARINDA FORD
KALITESINI ON PLANA CIKARTARAK, 2 MILYON 400 BIN ZIYARETCI SAYISINA ULASAN
SITENIN DIJITAL REKLAMLARI, MARKA FARKINDALIGI VE KONUMLANDIRMA KATEGORISINDE
BRONZ MIXX ODULUNE LAYIK BULUNDU.
FORD OTOSAN, OGILVY&MATHER REKLAM
AJANSI TARAFINDAN HAZIRLANAN VE FORD B-MAX’I ESSIZ BIR DENEYIMLE KULLANICILARA
TANITARAK, 485 BIN ZIYARETCI SAYISIYLA BUYUK ILGI CEKEN SOSYALHAYATGECIDI.COM
CALISMASIYLA DA DIJITAL MECRA ENTEGRASYONU VE RICH MEDIA DISPLAY
KATEGORILERINDE IKI BRONZ MIXX KAZANARAK ODUL TORENINDE DIKKATLERI UZERINDE
TOPLADI.

`

-MATRIKS-
En Çok Okunan Haberler