Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi, Contact Center World tarafından dünya sıralamasında Gümüş Madalya’yla ödüllendirildi

12.03.2021 Cuma 11:12

Garanti BBVA, dünyanın en saygın çağrı merkezi
organizasyonlarından biri olan Contact Center World tarafından 2 ödüle
birden layık görülerek “En İyi Çağrı Merkezi” ve “En İyi Müşteri
Hizmetleri” kategorilerinde dünya ikincisi oldu. Bu yıl 15’inci kez
gerçekleştirilen Contact Center World Awards, her yıl onlarca ülkeden
yüzlerce çağrı merkezini bir araya getiriyor ve tüm dünyada sektörün
en iyilerini belirliyor. Garanti BBVA geçtiğimiz yıl Ekim ayında 70
ülkeden 2.000’in üzerinde başvurunun değerlendirildiği organizasyonda
Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesinde “En İyi Çağrı Merkezi” ve “En
İyi Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde birinci oldu. Bu başarı
sonrası, “Kuzey & Güney Amerika”, “Avrupa, Ortadoğu, Afrika” ve “Asya
Pasifik” olmak üzere 3 ayrı bölgenin kazananları ile dünyanın en iyisi
olmak için yarıştı ve Gümüş Madalya ile ödüllendirildi.
Konuyla ilgili bilgi veren Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı
Işıl Akdemir Evlioğlu, “Garanti BBVA’nın en yoğun iletişim kanalı olan
Müşteri İletişim Merkezimiz, müşterilerimizin hayatlarını
kolaylaştırmak üzere, yeni ürün ve hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu
kapsamda, sesli ve görüntülü kanallarına, 2020 yılından itibaren
yazılı iletişimi de ekleyerek çözüm alternatiflerini genişletti.
Müşterilerimizle kurduğu her etkileşimde, verilen hizmetin içerik ve
kalitesinde fark yaratan Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi,
teknolojik yenilikleriyle müşteri odaklı çözümler üreterek, müşteri
deneyimini güçlendiriyor. Kusursuz bir memnuniyet yaratmak amacıyla,
müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını anında, etkin ve doğru analiz
ederek sektöre öncülük eden hizmetler sunuyoruz. Bu çalışmalarımızın
karşılığında, Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nin dünyanın en
saygın çağrı merkezi organizasyonlarından Contact Center World
tarafından ödüllere layık görülmesi şüphesiz ki bizim için büyük bir
mutluluk ve motivasyon kaynağı oldu. Teknolojimizden aldığımız güçle,
müşterilerimizin memnuniyeti ve kusursuz bir müşteri deneyimi için tüm
kanallarımızda en iyi hizmeti sunabilmek için çalışmaya devam
edeceğiz.” dedi.



Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler