Godiva’da, bağımsız mağazalarla lüks konseptinde izlenen satış stratejisi değişiyor-Hürriyet

21.06.2016 Salı 07:04

Dünyanın en eski çikolata markalarından biri olan Godiva’da,
bağımsız mağazalarla lüks konseptinde izlenen satış stratejisi
değişiyor.
Hürriyet Gazetesi'nden Sefer Levent'in haberine göre, Pladis Bölge
CEO’su Mehmet Tütüncü, “Ülker ve McVitie’s kendi kategorilerinde lider
iki marka. Godiva’nın marka lisans anlaşmasıyla üreteceğimiz ürünler
de önümüzdeki dönemde market raflarında yerini alacak. Böylece, her
lokasyonda, herkes için ve her fiyat aralığında ürünü tüketicimizle
buluşturmuş olacağız” dedi.

Haberin tam metni:

http://www.hurriyet.com.tr/godiva-markete-girecek-40120005

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler