KIPA/DEMIROZ:2014`TE TELEVIZYON SATISLARINI YUZDE 150, TABLET SATISLARINI ISE YUZDE 170 ARTIRDIK

13.02.2015 Cuma 12:54

KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

TURKIYE’NIN ONDE GELEN PERAKENDE ZINCIRI KIPA, SEVGILILER GUNU ICIN DUZENLEDIGI AVANTAJLI KAMPANYALAR VE RENKLI ETKINLIKLERLE MUSTERILERINI SEVINDIRDI. ELEKTRONIK URUNLER ISE, 14 SUBAT ONCESINDE EN COK TERCIH EDILEN HEDIYE SECENEKLERI ARASINDA YER ALDI. SEVGILILER GUNU ONCESINDE EN COK TERCIH EDILEN ELEKTRONIK URUNLERI UYGUN FIYATLARLA MUSTERILERE SUNDUKLARINI BELIRTEN KIPA GIDA DISI URUNLER TICARI DIREKTORU CEM DEMIROZ’UN KONUYLA ILGILI ACIKLAMASINDAN SATIR BASLARI SOYLE:

TELEFON VE TABLET SATISLARI PATLAMA YAPTI

- “ELEKTRONIK URUN SATISLARININ, GECTIGIMIZ YILIN AYNI DONEMINE GORE GOSTERDIGI ARTIS SON DERECE DIKKAT CEKICI: SEVGILILER GUNU ODAKLI SATISLARIN YOGUNLASTIGI 1-10 SUBAT 2015 TARIHLERI ARASINDA DIZUSTU BILGISAYARLAR SATISLARINDA YAKLASIK YUZDE 46, TABLETLERDE ISE YAKLASIK YUZDE 131 ARTIS YASANDI. 1-11 SUBAT TARIHLERI ARASINDA ARTISIN LIDERI ISE YUZDE 382 ILE CEP TELEFONLARI OLDU. AYRICA MAGAZALARIMIZDAKI AKTIVITE VE SUSLEMELER DE MUSTERILERIMIZE KEYIFLI ALISVERIS DENEYIMI YASATTI.”

2014’TE DAHA COK TABLET VE KLIMA ALDIK

- “2014 YILI ICINDE DE FARKLI ELEKTRONIK URUN KATEGORILERINDE YUKSEK BUYUME ORANLARI ELDE ETTIK. PAZAR ARASTIRMA SIRKETI GFK`NIN VERILERINE GORE 2014 YILI OCAK - KASIM DONEMINDE ELEKTRONIK URUNLER PAZARI YUZDE 16 BUYURKEN KIPA YUZDE 28 BUYUME KAYDETTI. BU BUYUMEDE EN BUYUK KATKI TABLET BILGISAYARLARDAN GELDI. 11 AYLIK ZAMAN DILIMINDE 100 BIN ADEDIN UZERINDE TABLET BILGISAYAR SATTIK. LED TELEVIZYONLARDA DA ADETTE YUZDE 150`NIN UZERINDE BUYUME SAGLADIK. MUSTERILERIMIZ DAHA AZ ENERJI TUKETEN BEYAZ ESYALAR ICIN KIPA`YI TERCIH ETTILER. BULASIK VE CAMASIR MAKINELERINDE YUZDE 80, BUZDOLAPLARINDA YUZDE 60, MIKRODALGA FIRINLARDA YUZDE 75, KLIMALARDA YUZDE 170 BUYUME YAKALADIK.”

ARTISIN SIRRI KIPA’NIN SUNDUGU HIZMETIN KALITESI

- “MAGAZALARAMIZA CIDDI YATIRIMLAR YAPARAK TUKETICILERIN URUNLERI AKTIF OLARAK DENEYIMLEYEBILECEKLERI TESHIRLER SAGLADIK. URUN GAMIMIZI TUKETICI BEKLENTILERI DOGRULTUSUNDA GUNCELLEDIK. AYRICA MAGAZALARDA MUSTERILERIN SATIS SONRASI PROBLEMLERI ILE ILGILENECEK EKIPLER KURDUK. TUKETICILERIN TALEP ETTIGI MARKALARDA EN UYGUN FIYATLARI SUNDUK VE MAGAZA ICI AKTIVITELERLE MUSTERILERIMIZE KEYIFLI ALISVERIS ORTAMI YARATTIK. BU CALISMALARIMIZ SATISLARI OLUMLU YONDE ETKILEDI.
En Çok Okunan Haberler