KLIKSA.COM, SAKARYA`NIN E-TICARET HARITASINI CIKARDI- BASIN ACIKLAMASI

24.12.2015 Perşembe 12:32

KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

SABANCI TOPLULUGU`NUN ONLINE ALISVERIS PLATFORMU KLIKSA.COM, SAKARYALILARIN ONLINE ALISVERIS HARITASINI ACIKLADI.

KLIKSA.COM ACIKLAMASINA GORE, SAKARYALI TUKETICILER ONLINE ORTAMDA EN FAZLA TELEFON, ANNE BEBEK OYUNCAK, BILGISAYAR, OTO AKSESUARLARI VE BEYAZ ESYA KATEGORILERINE RAGBET GOSTERIYOR. URUN BAZINDA AKILLI TELEFON, OTO LASTIGI, BEBEK BEZI, TELEVIZYON VE PARFUM EN COK TERCIH EDILEN URUNLER ARASINDA YER ALIYOR.

SAKARYA`DA ONLINE ALISVERISIN BUYUK BOLUMU SIRASIYLA ADAPAZARI, HENDEK, AKYAZI, KARASU, PAMUKOVA, GEYVE, SAPANCA VE KAYNARCA ILCELERINDE GERCEKLESIYOR.

SAKARYALI KADINLAR EN COK AKILLI TELEFON, BEBEK BEZI, TELEVIZYON, TABLET BILGISAYAR VE PARFUM SATIN ALIRKEN, YUZDE 45`I ALISVERISINI TEK CEKIM, YUZDE 55`I DE TAKSITLENDIREREK YAPIYOR. ERKEKLER ISE SIRASIYLA AKILLI TELEFON, OTO LASTIGI, BEBEK BEZI, TELEVIZYON VE USB BELLEK TERCIH EDIYOR. SAKARYALI ERKEKLERIN YUZDE 39`U ALISVERISINI TEK CEKIM, YUZDE 61`I ISE TAKSITLENDIREREK GERCEKLESTIRIYOR.
En Çok Okunan Haberler