KLIKSA/SAFKAN: GELECEK 5 YILDA 240 MILYON TL YATIRIM YAPMAYI HEDEFLIYORUZ

12.02.2015 Perşembe 12:17

KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

SABANCI TOPLULUGU’NUN ONLINE ALISVERIS PLATFORMU KLIKSA; 2014 SONUCLARINI, 2015 VE GELECEK DONEM PLANLARINI DUZENLENEN BASIN TOPLANTISINDA PAYLASTI. TOPLANTIDA KONUSAN SABANCI HOLDING PERAKENDE VE SIGORTA GRUP BASKANI HALUK DINCER, KLIKSA’NIN BIR ATILIM YILI OLARAK GECIRDIGI 2014’TEN SONRA 2015’IN E-TICARET SEKTORUNUN YORUNGESINI DEGISTIRME YILI OLACAGINI SOYLEDI. SABANCI TOPLULUGU’NUN DIGER SEKTORLERDEKI GIBI ONLINE ALISVERISTE DE LIDER OLACAGINI VURGULAYAN HALUK DINCER, “SABANCI TOPLULUGU’NUN PERAKENDEDEKI GUCUYLE E-TICARET SEKTORUNDE LIDERLIGE ILERLIYORUZ. KLIKSA OLARAK, DOGRU ADIMLARLA VE “SAGLIKLI BUYUME” HEDEFIYLE, SEKTORU DE BUYUTMEYI AMACLIYORUZ.” DEDI.
E-TICARETIN YORUNGESINI DEGISTIRECEK FELSEFENIN “SAGLIKLI BUYUME” OLDUGUNU VURGULAYAN KLIKSA’NIN GENEL MUDURU NEVGUL BILSEL SAFKAN ISE, “KLIKSA’NIN SAGLIKLI BUYUME FELSEFESININ EN ONEMLI ITICI GUCLERINI ‘KOSULSUZ MUSTERI MEMNUNIYETI’, ‘OLCUM’, ‘TEKNOLOJI’, ‘YARATICI VE YENILIKCI DUSUNCE’ VE ‘YETKIN INSAN KIYMETLERI’ OLUSTURUYOR.” DEDI. SAFKAN SOZLERINE SOYLE DEVAM ETTI: “PERAKENDE SEKTORUNUN 1.5-2 KATI BUYUYEN E-PERAKENDE SEKTORUNUN PENETRASYON ORANI HENUZ DAHA DUSUK OLDUGUNDAN, SEKTOR BUYUMEK ICIN DAHA GENIS BIR ALANA SAHIP… BU DURUM, INTERNET KULLANIM ORANLARININ DA SUREKLI ARTMASIYLA, SEKTOR ICIN HESAPSIZ BUYUME TEHLIKESINI TASIYOR. KLIKSA OLARAK, SADECE CIROYA ODAKLANAN, UZUN VADELI OLMAYAN HESAPSIZ BUYUME STRATEJISINDEN HEP UZAK DURDUK. MERDIVENLERI KOSARAK CIKARKEN HER BASAMAGA SAGLAM BASMAK ISTIYORUZ. UZUN VADELI PERSPEKTIFI HICBIR ZAMAN GOZDEN KACIRMIYORUZ. BU SAGLIKLI BUYUME ANLAYISIMIZLA, E-TICARET SEKTORUNUN YORUNGESINI DEGISTIRECEGIZ.” DEDI.
NEVGUL BILSEL SAFKAN: “GELECEK 5 YILDA 240 MILYON TL YATIRIM YAPMAYI HEDEFLIYORUZ”
DINCER’IN KONUSMASINDAN SONRA YAPTIGI SUNUMDA DUNYANIN ONEMLI E-TICARET PLATFORMLARINDAN BIRI OLMAK ICIN YATIRIMIN ONEMINI VURGULAYAN NEVGUL BILSEL SAFKAN, “TURKIYE’NIN AMAZON’U OLMA HEDEFI DOGRULTUSUNDA ILERLERKEN; TEKNOLOJIYE, MARKAMIZA VE MUSTERI HIZMETLERINE TOPLAM 55 MILYON TL YATIRIM YAPTIK. LIDERLIGE GIDEN YOLDA CALISMALARIMIZ VE YATIRIMLARIMIZ SURECEK. YOL HARITAMIZ UYARINCA GELECEK 5 YILDA 240 MILYON TL YATIRIM YAPMAYI HEDEFLIYORUZ.” DEDI.

TURKIYE’NIN EN IYI E-TICARET TAKIMINI KURDUK
YARATICI VE YENILIKCI DUSUNCENIN, KLIKSA’NIN SAGLIKLI BUYUME ANLAYISININ EN ONEMLI ITICI GUCLERINDEN BIRI OLDUGUNU VURGULAYAN SAFKAN, “TURKIYE’NIN AMAZON’U OLMA HEDEFIMIZ DOGRULTUSUNDA EKIBIMIZI HER SEVIYEDE KATILAN YENI ARKADASLARIMIZLA GUCLENDIRDIK VE TURKIYE’NIN EN IYI E-TICARET TAKIMINI KURDUK. BU EKIP DAHA DA BUYUYEREK, KLIKSA’NIN HEDEFLERINE ULASMASINI SAGLAYACAK GERCEK GUC OLMAYA DEVAM EDECEK.” DEDI.
En Çok Okunan Haberler