TAV/Şener: Yolcu memnuniyetini tüm operasyonlarımızın odağına koyuyoruz ve teknolojiyi kullanarak inovatif çözümler üretiyoruz

23.02.2017 Perşembe 10:10

TAV Grubu CEO'su Sani Şener, ABD'nin San Francisco şehrinde
düzenlenen "IBM Connect 2017" etkinliğinde konuştu. Şener, şirketin
ürün ve hizmetlerinin yer aldığı 19 ülkedeki 74 havalimanında görev
yapan 55 binden fazla TAV çalışanını ortak bir dijital iletişim
platformunda buluşturan TAVFACE üzerine bir sunum gerçekleştirdi.
Şener konuşmasında teknoloji ve inovasyonun iletişim kanalları,
verimlilik ve sinerji yaratmadaki gücü üzerinde durdu. Dünyanın
teknoloji merkezi kabul edilen San Francisco'da düzenlenen etkinlik
200'den fazla oturumda beş binden fazla katılımcıyı bir araya
getiriyor.
TAV Grubu CEO'su Sani Şener, "TAV olarak havalimanı yapımı ve
işletmeciliğinde uzmanlaşarak küresel ölçekte tercih edilen bir marka
haline geldik. Yolcu memnuniyetini tüm operasyonlarımızın odağına
koyuyoruz ve teknolojiyi kullanarak inovatif çözümler üretiyoruz. Bu
anlamda TAV'ı bir bilişim şirketi olarak konumluyoruz. Ürettiğimiz
havalimanı bilişim çözümleri dünyanın dört bir yanındaki
havalimanlarında tercih ediliyor. Şirket içi ortak bir dil oluşturmak,
60'dan fazla pasaporta sahip on binlerce çalışanlarımızı aynı platform
üzerinde buluşturmak için yarattığımız TAVFACE, şirket içi iletişim
sinerjimizi ve verimliliğimizi artırdı. Deneyimlerimizi paylaşmak
üzere davet edildiğimiz IBM Connect 2017'e katılmaktan ve dünyanın
önde gelen teknoloji şirketlerinin temsilcileriyle bilgi alışverişinde
bulunmaktan memnuniyet duyduk" dedi.
TAV Bilişim Hizmetleri desteğiyle TAV Havalimanları Holding ve
grup şirketlerinin dinamikleri düşünelerek özel olarak uyarlanan
TAVFACE, TAV Grubu'nun ayak izinin olduğu 19 ülkede, 74 havalimanında
55 binden fazla çalışanı tarafından kullanılıyor.
TAV Bilişim Hizmetleri Genel Müdürü ve TAV Havalimanları Holding
CIO'su Binnur Güleryüz Onaran "Gücünü, havalimanı bilişim çözümlerine
ait bilgi birikiminden ve profesyonel kadrosundan alan TAV Bilişim, iç
iletişim kanalı yaratmadaki bilgisiyle farklılığını bir kez daha
ortaya koydu. Bir sene gibi kısa bir sürede TAVFACE'i canlıya alarak
kullanıma açtık. Böylece TAV Grubu'na ait şirketlerin ve
çalışanlarının birbirleri ile daha verimli iletişim kurmaları ve iş
yapmalarını sağlayabilmek için operasyonel süreçleri digital ortama
taşıdık ve zamandan tasarruf ettik" dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler