Ülker, Türkiye'nin Lovemark'ları 2021 Araştırması'nda "Atıştırmalık" kategorisinde açık farkla birinci marka seçildi

26.10.2021 Salı 10:21

Ülker, MediaCat-Ipsos iş birliğiyle bu yıl 14'üncüsü gerçekleştirilen
''Türkiye'nin Lovemark'ları 2021 Araştırması''nda "Atıştırmalık''
kategorisinde açık farkla birinci oldu. Türk tüketicisinin en sevdiği
markaları belirleyen araştırmada Ülker, tüketicilerle kurduğu güçlü
bağla en yakın rakibinin 14 puan önünde yer aldı.

"Mutluluk vaat etmeye devam edeceğiz "

1944'ten bu yana inovatif yaklaşımı, müşteri memnuniyetine verdiği
önem, geniş ürün yelpazesi ve ait olduğu topluma karşı duyduğu
sorumluluğun Ülker'i tüketicisinin gözünde en sevilen marka yaptığını
söyleyen Ülker CMO'su Aslı Özen Turhan, sözlerine şöyle devam etti:
"Türkiye'nin lider gıda şirketi olarak, trendleri yakından takip
etmek, tüketicilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en doğru şekilde
anlayıp doğru ürünlerle bu ihtiyaçlara uygun çözümler sunmak ana
odağımız. Tüketicilerimizin aklında ve kalbinde yer edinmiş güçlü
markalarımızı her daim genç tutmak ve tüketicilerimiz ile olan bağını
güçlendirmek için çalışıyoruz. Hedefimiz, her zaman tüketicisini en
iyi anlayan ve trendlere öncülük eden lider marka olmak. Hem ürün
inovasyonlarıyla hem de yenilikçi pazarlama yaklaşımlarıyla fark
yaratan bir marka olarak tüketicilerimize önümüzdeki dönemde de
mutluluk vaat etmeye devam edeceğiz."

"Amacımız topluma fayda sağlamak"

Toplumsal faydayı esas alan projelere de büyük önem verdiklerini ifade
eden Aslı Özen Turhan, "Her geçen yıl tüketicilerimizi ve pazarı
anlamak için kullandığımız araçları yeniliyor, geliştiriyor ve
yenilikçi yaklaşımlarla karar süreçlerimizi besliyoruz. "Amaç odaklı
fayda üreten marka" olma hedefiyle ilerliyor ve bunu "En Sevilen
Marka" olmanın önemli kriterlerinden biri olarak görüyoruz.
Faaliyetlerimizle tüm paydaşlarımızı kapsayan, somut projeler
geliştirmek için çalışıyoruz. Sürdürülebilirlik alanında farkındalık
yaratma amacıyla orataya konan Türkiye'deki ilk projelerden biri olan
ve bu konuyu tüketicilerimizin hayatına dokunacak şekilde ele alan
Doğa Bize Emanet Projesi'ni geçen yıl hayata geçirdik. 2020 yılında da
TEMA Vakfı aracılığıyla farklı illerde fidan dikimi gerçekleştirmeye
devam ettik. Sanal ve gerçek dünyayı birleştirerek, 23 Nisan'da
Instagram filtremizi kullanarak dijital bir ağaç diken her
kullanıcımız için bir fidan diktik. 19 Mayıs'ta da Instagram
gönderimimizin altına yapılan her bir yorum için gerçek bir fidan
diktiğimiz kampanyamızı gerçekleştirdik böylece Ülker Güzel Ülkem
Ormanı'nı büyütmeye devam ettik" diye konuştu.

"Pandemi döneminde tüketicilerimizin yanında olduk"

Pandemi döneminde sosyal medya iletişimleri, farklı deneyim ve lezzet
sunan yeni ürünleriyle tüketicilerinin yanında olduklarını söyleyen
Aslı Özen Turhan, çeşitli vesilelerle 2 milyon Ülker ürününü
karantina yurtlarına, sağlık çalışanlarına ve ihtiyaç sahiplerine
gönderdiklerini ifade etti. Turhan, "Mutlu Et Mutlu Ol Günü kapsamında
fabrikalarımızın bulunduğu yerlerde yaşayan çocuklarımızı etkinlikler
ve hediyelerle mutlu etmeye çalıştık. En önemli paydaşlarımızdan biri
olan çiftçileri de unutmadık. Bahri Dağdaş Uluslararası Tarımsal
Araştırma Enstitüsü'yle ortaklaşa hayata geçirdiğimiz Aliağa
Bisküvilik Buğdayı projesiyle tarıma yerli, milli, kuraklık, hastalık
ve iklim değişikliğine dayanıklı, yüksek verimli, kaliteli ve
Türkiye'de ilk olan bir buğday türü kazandırdık" dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler