UNIVERSITE OGRENCILERI INTERNET`TEN EN COK GIYIM URUNU ALIYOR-KLIKSA.COM

15.10.2015 Perşembe 12:40

KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
SABANCI TOPLULUGU`NUN ONLINE ALISVERIS PLATFORMU KLIKSA.COM VERILERINE GORE, UNIVERSITE OGRENCILERI ONLINE ALISVERISTE EN COK GIYIM URUNLERINI TERCIH EDIYOR.

KLIKSA.COM, BAGIMSIZ ARASTIRMA KURULUSU DORINSIGHT`A YAPTIRDIGI `UNIVERSITELILER VE E-TICARET` KONULU ARASTIRMA KAPSAMINDA UNIVERSITE OGRENCILERININ ONLINE ALISVERIS TERCIHLERINI ACIKLADI. BUNA GORE, UNIVERSITE OGRENCILERI INTERNET UZERINDEN YAPTIKLARI ALISVERISLERDE SIRASIYLA EN FAZLA GIYIM URUNLERI, AYAKKABI, KITAP, KISISEL BAKIM URUNLERI, HEDIYELIK ESYA, CEP TELEFONU, ETKINLIK BILETI VE SPOR MALZEMELERINE ILGI GOSTERIYOR.

INTERNET`TEN ALISVERIS YAPARKEN ONCELIKLE UYGUN FIYAT FAKTORUNU VE MARKALARIN DUZENLEDIKLERI KAMPANYALARI GOZ ONUNDE BULUNDURAN UNIVERSITE OGRENCILERI, INTERNET`I EN COK 21.00-01.00 SAATLERI ARASINDA KULLANIYOR. 18-24 YASLARINDAKI UNIVERSITELI GENCLERIN INTERNET KULLANIMI VE ONLINE ALISVERIS ALISKANLIKLARINI ANLAMAYA YONELIK GERCEKLESTIRILEN ARASTIRMA, OGRENCILERIN AGIRLIKLI OLARAK CUMARTESI VE PAZAR GUNLERINDE ONLINE ALISVERIS YAPTIGINI DA ORTAYA KOYUYOR.

ACIKLAMADA GORUSLERINE YER VERILEN KLIKSA GENEL MUDURU NEVGUL BILSEL SAFKAN, SUNLARI KAYDETTI:

`ANNE VE BABALARIN ARDINDAN BU KEZ DE UNIVERSITE OGRENCILERININ ONLINE ALISVERIS ALISKANLIKLARINI ARASTIRARAK, GELECEGI SEKILLENDIRECEK GENC KITLENIN TERCIHLERINDEKI BENZER YANLARININ VE FARKLILIKLARIN NELER OLDUGUNU GORDUK. AYNI ZAMANDA ARASTIRMA SONUCUNDA ONLINE ALISVERISIN TURKIYE GENELINDE UNIVERSITE OGRENCILERININ HAYATLARININ BIR PARCASI HALINE GELDIGINI DE GOZLEMLEDIK. OZELLIKLE `Y KUSAGI`NIN HEM TUKETICI HEM DE POTANSIYEL CALISAN OLARAK E-TICARETTE BUYUK ROL OYNAYACAGINA INANIYORUM.`
En Çok Okunan Haberler