Vestel/Erdoğan: Vestel olarak müşterilerimize her alanda kusursuz bir deneyim yaşatmak için çalışıyoruz

22.06.2017 Perşembe 15:42

Vestel Müşteri Hizmetleri, çağrı merkezinin en prestijli
ödüllerinden biri olan Contact Center World’de iki altın madalya daha
kazandı. Vestel En İyi Self-Service Uygulaması kategorisinde “Akıllı
Diagnostic Uygulaması” ve Teknoloji İnovasyonu kategorisinde de “Buena
Vista” ile birinci oldu. Vestel, geçtiğimiz sene Contact Center
World’ün EMEA ayağında 2 altın madalya, Amerika’da gerçekleştirilen
dünya şampiyonasında da 1 altın 1 bronz madalya kazanmıştı.
Çağrı Merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden olan Contact
Center World’ün EMEA ayağı 26 Mayıs’ta Londra’da yapıldı. Türkiye’nin
teknoloji devi Vestel, geliştirdiği iki uygulama ile iki birincilik
elde etti.
En İyi Self-Service Uygulaması kategorisinde altın madalya kazanan
Vestel’in “Akıllı Diagnostic Uygulaması”yla Puzzle Buzdolabı ürün
grubunda hata takip edilerek teknik olmayan problemler uzaktan
çözülebiliyor. Ayrıca yetkili servis müdahalesi gerektiren arızalarda
da bu uygulama, hangi parçanın arızalı olduğunu tespit edip, yedek
parça kodunu bildirerek hizmet süresini minimuma indiriyor. Bu sayede
kusursuz Vestel deneyimi adına satış sonrası hizmetlerde maksimuma
çıkarılıyor.
Teknoloji İnovasyonu kategorisinde de birincilik getiren “Buena
Vista” projesi ile Vestel Çağrı Merkezi’nde kullanılan sistem ve
süreçler tamamen yenilendi. Proje kapsamında karar mekanizmaları ve
müşteri temsilcilerini yönlendiren algoritmalar sayesinde Vestel
müşterilerine daha hızlı ve etkin bir hizmet deneyimi sağlanıyor.
Vestel İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, Vestel Müşteri
Hizmetleri’nin kazandığı ödüllerin gurur verici olduğunu belirterek,
“Dünya çapında pek çok şirketin yer aldığı bu organizasyonda geçen
sene kazandığımız dünya şampiyonluğunun ardından, bu sene de iki altın
madalyaya layık görüldük. Vestel olarak müşterilerimize her alanda
kusursuz bir deneyim yaşatmak için çalışıyoruz. Yeni projelerimizle bu
deneyimi daha üst seviyelere taşıyacağımıza inanıyorum.
Müşterilerimizin seslerine kulak vererek, en iyi olma yolunda
çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey
En Çok Okunan Haberler